

Una de les infraestructures del PITC era el 4t Cinturó. Una infraestructura que portava anys i panys al damunt dels despatxos, estatals i autonòmics, sense que s’acabés de concretar. Ni 23 anys de govern de CiU van ser suficients per fer una autovia, la B-40, que connecta pols productius i que ha de servir per millorar la competitivitat industrial, com ja feia temps que reclamaven alguns sectors vinculats al món industrial. El juliol passat s’inaugurà un primer tram en un camí que ja no té aturador. Lluís Recoder, el flamant nou conseller de Territori i Sostenibilitat va afirmar, just en acabar de prendre possessió del càrrec, en unes declaracions a RAC1, que el 4t Cinturó es convertirà en una de les prioritats del seu departament i ho justificava dient que “la competitivitat de Catalunya necessita del quart cinturó. S'ha de fer bé, però és inqüestionable que s'ha de fer”. O sigui que ja ho sabem “ara toca”, només faltaria que es fes enrere. El pas per l’oposició de CiU potser els ha servit per recordar que en els 23 anys de govern s’havien oblidat de la construcció del 4t Cinturó.
Text publicat a la revista El Nas de Cardedeu gener 2011
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada